22-Junio-2026
Aquesta setmana s’estan duent a terme treballs de substitució dels comptadors generals de la xarxa municipal d’abastament d’aigua, dins el procés de modernització i digitalització del servei.
🔧 A causa d’aquestes actuacions, es poden produir talls intermitents del subministrament d’aigua en diferents punts del municipi durant els pròxims dies.
✅ Aquests treballs permetran:
• Un control més eficient del consum
• Una detecció més ràpida d’incidències i fuites
• Una gestió més sostenible dels recursos hídrics
🙏 Demanam disculpes per les molèsties que això pugui ocasionar i agraïm la comprensió i col·laboració de tots els veïns i veïnades.
💙 Seguim fent feina per oferir un servei d’aigua més eficient, modern i sostenible.
